Hoshin Kanri

Hoshin Kanri is een lean-procesverbeteringsmethode die zich richt op strategische planning. Deze lean-methode gaat door alle lagen van een bedrijf, zodat iedere laag iets kan toevoegen. Op deze manier werkt iedereen mee aan het verbeteren van de processen binnen een organisatie.

 

De zeven stappen zijn als volgt:

 

  1. Stel een duidelijke bedrijfsvisie op.
  2. Ontwikkel baanbrekende doelstellingen.
  3. Ontwikkel jaarlijkse doelstellingen.
  4. Positioneer de jaarlijkse doelstellingen.
  5. Implementeer de jaarlijkse doelstellingen.
  6. Voer een maandelijkse evaluatie uit.
  7. Voor een jaarlijkse evaluatie uit.

 

Hoe Change Department helpt

Change Department helpt organisaties met het aangaan van de uitdagingen van vandaag en het ontdekken van betere manieren van werken. De diensten van Change Department omvatten organisatieadvies, prestatieverbetering en team- & leiderschapsontwikkeling.
Scroll to top