Binnen het OKR framework verwijzen CFR’s naar Conversations, Feedback, and Recognition. Dit zijn essentiële componenten die helpen bij het versterken van de uitvoering en de betrokkenheid rond OKRs.

Conversations zijn de doorlopende dialogen tussen managers en hun teams of tussen teamleden onderling, gericht op het plannen, monitoren, en aanpassen van OKRs.

Feedback is het continue proces van het geven en ontvangen van constructieve kritiek die bedoeld is om de prestaties te verbeteren en de voortgang naar doelstellingen te optimaliseren.

Recognition gaat over het erkennen en belonen van de prestaties van individuen en teams wanneer ze belangrijke mijlpalen bereiken of uitzonderlijke resultaten leveren binnen de OKR-cyclus.

De combinatie van deze drie elementen creëert een cultuur van communicatie en waardering, die cruciaal is voor het succes van het OKR-proces binnen een organisatie

Jouw partner in change

Change Department biedt oplossingen waarmee jij het potentieel in jouw organisatie vergroot. Waarmee je beweging creëert, resultaten haalt in een ongekende snelheid. Change Department helpt je het beste in change management en leiderschap naar boven te halen met verschillende trainings en adviesdiensten. De diensten van Change Department omvatten Change Academy, OKR Training en coaching en organisatieadvies.